Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
2.
Przyjęcie porządku obrad XI sesji Rady Gminy.
3.
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
4.
Informacja o pracy Wójta w okresie międzysesyjnym i realizacji uchwał Rady Gminy.
5.
Przyjęcie interpelacji.
6.
Raport z wykonania gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii dla Gminy Malanów w 2024 r.
7.
Ocena zasobów pomocy społecznej Gminy Malanów w 2024 r.
8.
Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Malanowie za 2024 rok.
9.
Debata nad Raportem o stanie Gminy za 2024 rok*.
10.
Przyjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Malanów wotum zaufania.
11.
Przedstawienie sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Malanów za 2024 rok:
a)
przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o przedłożonym przez Wójta Gminy Sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Malanów za 2024 rok,
b)
przedstawienie opinii Komisji stałych o wykonaniu budżetu Gminy Malanów za 2024 rok,
d)
przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Malanów o przebiegu wykonania budżetu za 2024 rok i wniosku w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Malanów z tytułu wykonania budżetu gminy za 2024 rok
e)
przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Malanów w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Malanów
f)
przyjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2024 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Malanów za 2024 rok
12.
Przyjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Malanów z tytułu wykonania budżetu za 2024 rok.
13.
Przyjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych
14.
Przyjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych
15.
Przyjęcie uchwały w sprawie udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków.
16.
Przyjęcie uchwały w sprawie zmian w budżecie gminy na 2025 rok.
17.
Wnioski, informacje, zapytania.
18.
Zamknięcie obrad XI sesji Rady Gminy.