« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

4. Informacja o pracy Wójta w okresie międzysesyjnym i realizacji uchwał Rady Gminy.

5. Przyjęcie interpelacji.

8. Debata nad Raportem o stanie Gminy za 2023 rok*.

10. Przedstawienie sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Malanów za 2023 rok:

a) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o przedłożonym przez Wójta Gminy Sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Malanów za 2023 rok,

b) przedstawienie opinii Komisji stałych o wykonaniu budżetu Gminy Malanów za 2023 rok,

c) dyskusja,

d) przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Malanów o przebiegu wykonania budżetu za 2023 rok i wniosku w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Malanów z tytułu wykonania budżetu gminy za 2023 rok,

e) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Poznaniu o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Malanów w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Malanów,

12. Przyjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXVIII/275/2018 Rady Gminy Malanów z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie ustalenia wysokości opłat za korzystanie z wychowania przedszkolnego uczniów objętych wychowaniem przedszkolnym w publicznym przedszkolu i oddziałach przedszkolnych w publicznych szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Malanów

15. Przyjęcie uchwały w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania, a także szczegółowych warunków przyznawania usług sąsiedzkich, wymiaru i zakresu usług sąsiedzkich oraz sposobu rozliczania wykonywania takich usług oraz w sprawie rozszerzenia katalogu osób, dla których wsparcie w postaci usług sąsiedzkich będzie miało charakter uzupełniający opiekę sprawowaną przez rodzinę, a także wspólnie niezamieszkującego małżonka, wstępnych i zstępnych.

20. Wnioski, informacje, zapytania

21. Zamknięcie obrad III sesji Rady Gminy.

« Powrót do strony głównej